שרת ההסברה: "תפקידי לצמצם את נזקי השמאל"

    אסתי פלד No Comments on שרת ההסברה: "תפקידי לצמצם את נזקי השמאל"

    שרת ההסברה גלית דיסטל-אטבריאן לבצלאל קאהן ב"מהדורה המרכזית": "חשבתי שההסברה שלי תהיה נגד ארגונים שונאי ישראל, אני קולטת שההסברה בחודשים הקרובים תהיה לצמצם את הנזק שהשמאל עושה למדינה" | הריאיון המלא

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרת ההסברה גלית דיסטל-אטבריאן מהליכוד, בריאיון לבצלאל קאן ב"מהדורה המרכזית": "משרד ההסברה עוד לא נפתח, יש בירוקרטיה. ברגע שיהיה לי תקציב אני יפתח בהסברה בכל מקום אפשרי. אני באה כדי לתת פייט לתעמולה של השמאל. השמאל חטף את כל מוקדי הכוח, כעת הוא מפחד לאבד את הכוח שהוא לקח לעצמו".

    "אזרחי ישראל נמצאים תחת פרופוגנדה, אין שום דיון רציני ואמיתי על הרפורמה, הם לא נותנים לצד השני לדבר" הוסיפה השרה.

    בעניין תאגיד השידור הציבורי אמרה: "זה תלוי בהחלטה של שר התקשורת קרעי, אני חושבת שהתאגיד מייצר תכנים איכותיים כשהם לא פוליטיים, קשה לגרום לאנשים לאבד את פרנסתם, אבל הם לוקחים כסף מהציבור, ולא נותנים ייצוג לציבור, וזה חטא שדינו סגירה".

    בנוגע להסברת החוץ: "אני כרגע בתחילת כתיבת הקמפיינים לעולם, ריכזתי את מיטב המוחות. חשבתי שההסברה שלי תהיה נגד ארגונים שונאי ישראל, אני קולטת שההסברה בחודשים הקרובים תהיה לצמצם את הנזק שהשמאל עושה למדינה. הוא גורם לעולם לחשוב שנתניהו הופך לדיקטטור כדי להיחלץ מהמשפט".

    על החוק שנועד להחזיר את דרעי לממשלה: "הכרתי את אריה דרעי לפני שנתיים, הוא איש של חסד. לי הוא עזר ברמה האישית בלי שאף אחד ידע על כך. אני הראשונה לחתום על החוק שיחזיר אותו. מי הם 11 השופטים שיגידו שזה לא סביר שהוא יהיה שר?" תהתה השרה.

    "הסיפור של דרעי מנקז לתוכו את כל הההדרה של המזרחיים, את החונטה המשפטית, אני אלחם שדרעי יהיה שר בכיר ומשפיע, ולא נוותר על זה" היא הוסיפה.

    "אני שוקלת להתפטר מהכנסת כי יש ברשימה עוד שתי נשים שאני רוצה שיהיו בכנסת. וגם אני אצטרך להתרכז בפעילות המשרד. אני מתכננת פיילוט להכשרת צעירים מהפריפריה, בתוכם כמובן חרדים, שיהיו שגרירים של משרד ההסברה".

    האזינו לריאיון המלא:



    0 תגובות